Saka Anomali Hikayeleri

Bu, DRC Wiki'deki tüm 'şaka hikayelerinin' bulunduğu bir alandır. Bir Şaka Hikayesine katkıda bulunmakla ilgileniyorsanız, aşağıdakileri aklınızda bulundurun:

  • Şaka Hikayeleri komik olmalıdır. Eğer içerisinde komiklikten eser olmayan bir Şaka Hikayesi yazar iseniz beğeni sayısı -10'a ulaştığında silinecektir.
  • Herhangi telifli bir içeriği DRC Vakfına şaka amaçlı olsa bile uyarlayamazsınız. Bunu yapacak olursanız siteye zarar vermekten ban yiyeceksinizdir, bu açıdan içerikleriniz içerisinde bir telif sıkıntısı olmadığına dikkat etmeniz önerilmektedir.
  • Bir şaka hikayesi yazmak ana seriye makale yazmaktan daha zordur, kullanıcıyı güldürmeniz gerekir. En azından bunu çabalayın yoksa makaleniz büyük ihtimalle tarihin tozlu raflarına kalkacaktır.
  • Şaka hikayelerini istediğiniz herhangi bir DRC'ye, Şaka DRC'sine, ilgili gruplara, hatta başka bir hikayeye özel yazabilirsiniz.
  • Ve son olarak, lütfen konuyla alakasız bir şekilde saçma sapan şeyler yazmaya çalışmayın. Sonuçlarına sizin katlanmanız gerekir.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License