Site Personeli

Adminler

SivasSivas: Yazar, yönetici, denetimci bazen de kod yazarı. Taslakların teknik detayları veya wiki ile ilgili teknik detaylar hakkında sorular için Discord ve Wikidot PM üzerinden iletişime geçilebilir.

dralkatrazdralkatraz: Yönetici, kod yazarı, tema oluşturucusu bazen de yazar. Taslakların teknik detayları veya wiki ile ilgili teknik detaylar hakkında sorular için Discord ve Wikidot PM üzerinden iletişime geçilebilir.

Moderatörler

EffectBombEffectBomb: Tester, yazar, uykucu ancak işini yapan güzel mi güzel moderatörümüz. Daha fazla bilgi için kendisine discord ve Wikidot PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Aday Moderatörler

Türk Oyuncu#0001: Tester, yazar, üşengeç ancak işini discord üzerinde idareli bir şekilde yapan güzel moderatörümüz. Daha fazla bilgi için kendisine discord üzerinden ulaşabilirsiniz.

CruelsyCruelsy: Aday moderatör, tester, yazar, çalışkan ve işini adam gibi yapan biri. Daha fazla bilgi için kendisine discord ve Wikidot PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

sussybakasussybaka: Aday moderatör, tester, yazar, hafif üşengeç ve işini düzgün yapan biri. Daha fazla bilgi için kendisine discord ve Wikidot PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Chara Dreemurr#6222: Tester, hesap açamayacak kadar tembel ancak işini discord üzerinde idareli bir şekilde yapan güzel aday moderatörümüz. Daha fazla bilgi için kendisine discord üzerinden ulaşabilirsiniz.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License